4 Kasım 2012 Pazar

karışık geldim.

Aynı anda 5 paraşütün uçtuğunu gördüğüm bir gökyüzünden bahsedebilirim. Gökyüzünde olmanın değil ama ayaklarının saniyelik de olsa yerden kesilmesinin nasıl bir duygu olduğundan bahsedebilirim. İlk defa "yaşıyorum" dediğim nadir anlardan birindeyim. Yaşıyorum. Kimseye bulaşmadan, kimseye gözlerimi dikmeden, kalp kırmadan, kalbimi kırmadan, huzursuz ama mutlu bi şekilde güzelce yaşıyorum. 
" huzur mu bu mucize arzusu " der bir mvö şarkısı. mucizelere hala ihtiyacımız var. mucizelere ulaştığımızda huzuru da bulacağımızdan eminim. çoğul konuştum. huzursuzlar olarak.

hazır mor ve ötesi demişken, güneşi bekliyoruz hala. yeni albüm çıktığında ve albümü elime aldığımda da aslında bi bakıma huzura ereceğimin farkındayım, şarkıları dinlerken suratımın aldığı hali şimdiden tahmin edebiliyorum. ilk defa bi albümü bu kadar hevesle beklediğimin de farkına varıyorum böylelikle evet. çok kaliteli bi albümün geldiği konusunda zerre şüphem yok. 

müzik demişken, yeni tanıştığım bir grubu ve şarkılarını paylaşayım. nasılsa kendim yazıp kendim okuyorum, kenara koyayım unutmayayım. shazam sağolsun. folk tarzı müzik yapan iki kız kardeş first aid kid, fleet foxes etkisinde yaptıkları müziği ilerde kendilerince şekillerler diye düşünüyorum. sözlerini fazlasıyla beğendim " in the hearts of men"in. sevilir ve dinlenir.



son olarak evde yaşamak da huzurun diğer adı olabilirdi. yurt insanı darlayan bir yer. daha fazla konuşamayacağım. (hıçkırıklar)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder